.::Jag har mycket att berätta::.

Blogg.se ar krånglat för mig nu ett tag men nu så ska det uppdateras vare sig det vill eller inte.
I onsdags skrev jag ett lång inlägg som definitivt inte ville fungera med att lägga ut
och inte sparades hela texten sen heller som utkast, hela den dagen blev nog en lång historia
som jag och mina vänner får hålla för oss själva men vill ni veta vad som hände så är det bara till att fråga.

Det är mycket som händer nu innan jag ska ta studenten:
* Att gå på balen eller inte (dyrt och jag vill spara mina pengar men detta händer bara en gång i livet) -
Klänning bestämmer jag själv såklart och ingen får fixa med mitt hår det gör jag själv och likaså smink
* Fixa inbjudningskort och skicka det till hela släkten, kommer eller kommer inte
* Vad kommer hända med mig och min man, accepteras eller inte (vi hoppas på det bästa och händer det så kommer yterligare en massa frågor upp i mitt lilla huvud) - Jag väntar och varje dag somgår blir jag allt otåligare och allting på en gång och jag känner mig längre och längre ifrån min älskling men jag vet att snart är all 3,5 års väntan över och då kommer det vara värt det.

Sen är det mycket jag måste köpa och annat jag önskar mig:
* Studentklänning (tänkte mig en vit med gulddetaljer på som kommer passa till min väska och skor)
* Twilight - kalander (från discshop.se) - Har lagt in bild på den innan här på bloggen
* Stephenie Meyers böcker: "Om Jag Kunde Drömma", "När Jag Har Din Röst", "Ljudet Av Ditt Hjärta",  
"När vi båda andas"
och "Twilight Saga - The Official Guide".
* Catherine Hardwicke: "Twilight: Director's Notebook"

* "Twilight" DvDn (Hoppas det blir postern som DvD - omslag men det verkar tyvärr inte så)
* "Twilight" soundtracken "Twilight" och "Twilight - The Score: Carter Burwell" 
 
* Dvdn "Britney Spears - For The Record" - Som släpps den 7 April



Fixa:
* Proven (betygen)
* Ny design här på bloggen
* Maila till en massa olika resebolag (om vad får ni veta sen, kommer berätta om en snart framtid.



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: