.::Twilight och lite annat::.

Jag har uppdaterat än en gång på http://glossygossip.blogg.se/ ni får gärna gå in och kika där, bättre gratis skvaller en att köpa en tidning med skvaller eller hur? Men mer uppdateringar behövs där, Gabriella! (a)..
Måste ta och ringa min vän Jessica för att höra om det blir någonting imorgon eller inte..

Annars idag så har jag skickat min man en sak men det kommer inte kunna komma fram i tid så han får.. inte ska jag berätta allt här inte, inte än i alla fall. Inte förens det är säkert, blir det det så kommer jag berätta annars blir det tyst.

Mina föräldrar tjatar om Mallorca men jag ska inte med det vet dem mycket väl men arg blev jag på dem så jag gick en rask promenad i 30 minuter, motionera - den är bra ^^
Ikväll ska jag ha min blå/ silvriga klänning på mig för att reta min älskling lite för när vi cammicar via msn kan vi bara se men inte röra och det kommer göra honom ännu mera galen när jag har den klänningen på mig.
Igår blev jag glad för då fick jag min "Twilight - The Complete Illustrated Movie Companion", den boken rekomenderar jag verkligen. Mycket intressant och många vackra bilder. Nu när http://cdon.com har cd - rea just nu, kanske man ska slå till med det ena "Twilight" soundtracket i alla fall. Vad tycker ni?

Sen vill jag ha böckerna med men det får vänta och nej det är inte onödigt att samla "Twilight" saker för mig eftersom
"Buffy The Vampire Slayer" sakerna är i princip samma sak så jag samlar och det blir mycket eftersom jag samlar på Britney Spears sen, sedan jag var liten.

 
På tal om lite shopping så har http://modeakuten.se många fina kläder men det finaste ska såklart alltid vara slutsålda och ingen människa vet väl om när de kommer in igen.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: