.::shoppingday today::.

Idag har jag varit på lite olika ställen med min familj, bland annat på "Väla". Samanlagt blev det inte så mycket shoppat, endast lite godis inför fredag då jag ska spendera lite tid med mina kära vänner, det händer inte så ofta men nu äntligen på fredag så blir det av. Jag köpte även några tabletter för mitt hår, det växer inte men nu jävlar ska det växa
- Vet ni vad man ska göra för att få håret att växa snabbare?
Mitt hår slutade växa när jag blev vegetarian så det är kanske där som skon klämmer men jag får i mig protein ändå via andra saker jag äter. Vad kan det annars vara som gör att mitt hår inte växer?

Bokrean börjar om 1 vecka från och med idag, då ska jag köpa mig böckerna jag har viljat köpa nu så länge.

Kommentarer
? Denize

Hejsan :)Vad roligt att du hittade den :)

Ja visst kan jag det, vad vill du veta? lite lättare om du frågar kanske?! det blir så mycket annars :)

Japp vi gifte oss när jag var 18 och han 21 så det var ungefär 4 månader sen. Hur gamla är ni?

Dom sa inte så mycket för dom vet hur mycket jag älskar honom och så.

Kanske inte sååå glada i början men :P

Hur länge har ni varit tillsammans? Vart träffade ni? :)

Vi träffades nere i Icmeler/Marmaris första gången för 5 år sen, men vi blev inte tillsammans förrän 2006. Jag har pendlat fram och tillbaka sen den och sen gjorde han 15 månaders militärtjänst under 07-08 så han blev klar för ett halvår sen ungefär.

Ni då? när åker du ner igen?

Kram

2009-02-26 @ 18:57:15
URL: http://denzan.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: