.::namnsdag::.

Idag är det min namnsdag, kanske det inte betyder så mycket eftersom vissa har inte ens namnsdag och dessutom är det mitt andranamn som har namnsdag idag så det är nog inte så jätteviktigt men ändå.
Jag har varit ute och gått med pappa och min hund och nu så sitter jag här och gör inget speciellt, har fixat lite med designen som ni kanske ser. Men det kanske är lite mer som jag vill ändra, får se.

Igårkväll var trevligt men  vi var inte så många, två åkte hem ganska så tidigt sen skulle jag och Jessica hämta hennes mosters man från någon fest så då åkte jag hem med och då blev det bara två personer kvar. Vi får ta och göra om det någon dag snart. Min man ringde mig när vi satt och åt kladdkaka som Angelika hade gjort. Han undrarde vad vi gjorde och vad vi drack men han vet att jag inte dricker. Han är gullig ('v')
Mina föräldrar tjatar om att jag ska åka till Mallorca men jag har redan bestämt mig för länge sen att jag ska inte åka.

Ikväll ska jag cammica med min man och pappa ska jobba då blir mamma glad för då får hon ha fjärrkontrollen ifred xD 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, gå och läsa min bok kanske? "Om Jag Kunde Drömma" av Stephenie Meyer.  

Kommentarer
? kajsa

såg att du också har hittat kärleken i turkiet :) ska han komma hit på visum eller UT ?



kram kajsa

2009-02-28 @ 16:18:57
URL: http://kajsatasan.blogg.se/
? Denize

Jaha okej då är du lika gammal som jag :)

Hur gammal är han?

Asså jag kände inte att jag behövde övertala dom om att gifta mig med Mehmet, det var mitt beslut och eftersom jag var 18 så kunde dom inte säga något. Dom känner honom väldigt väl och dom älskar honom som sin egen son.

Aha okej hur länge har du varit nere åt gången då?

Hur gammal är han?

Har din familj träffat honom och så?

Jag åker så ofta jag kan vilket är ungefär varannan månad så det är inte så långt emellan :)



Aaa okej så ni träffades 2005 :) Jag och Mehmet blev ju tillsammans i juli 2006 och förlovade oss i januari 2007 :)



Hur är hans familj då? :)

Ska han komma med Visum eller UT då? eller hur har ni tänkt?



Nej han är inte med mig :( Vi väntar på svar från ambassaden och migrationsverket precis och han ska på intervju nu den 19:e mars, Så är planen :)



Kram

Denize

2009-02-28 @ 16:53:35
URL: http://denzan.blogg.se/
? kajsa

Aha okej, men bara så du vet, post kan ta betydligt längre tid än 11 post dagar .. Ibland har min post från mamma till mig tagit 20 - 25 dagar!



Vi träffades 2002 och gifte oss förra sommaren :) Bott där nere sen 2005 och vi flyttade ihop 2006..



Hur är det med er? När blev ni tillsammans? Inte gifta eller så än?



Kram

2009-02-28 @ 17:24:26
URL: http://kajsatasan.blogg.se/
? Denize

Ja asså mina föräldrar ville ju också att jag skulle gå ut skolan innan vi gifte oss men jag ville göra det nu så jag sket i det och då började mina föräldrar förstå att jag har valt den jag vill vara med och att det inte spelade någon roll vad dom sa för jag tänkte gifta mig me honom ändå.



Aha oj men hur klarar du dig med att bara åka ner 1 gång om året? Ja vad mysigt :) kul att du kommer överens med hans familj.. Kan du mycket turkiska?

Nja asså jag förstår mycket mer än vad jag kan prata men jag övar varje dag så sakta men säkert så kommer jag lära mig prata också! Du då?



Aaa okej då är det som min familj då, fast min mamma har träffat honom ganska många gånger och hon ska faktiskt med mig ner nu i april och träffa hans familj :)



Nej jag jobbar inte :P går fortfarande i skolan, tar studenten i sommar som du?! Ja du jag vet faktiskt inte hur jag har råd, sparar alla pengar jag får och gör absolut ingenting annat för att jag ska kunna åka :)

Har du inte msn? lättare att prata där :)



Aha har han varit på intervju och allt så ni har allt klart? eller hur långt har ni kommit?



Tack så mycket, älskar dom där bröllopsbilderna :D



Kram

2009-02-28 @ 18:58:06
URL: http://denzan.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: