.::Lite tidsfördriv::.

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: Beror på hur man ser ut från dag till dag
Gnälla: Ibland
Sova:  När jag är trött xD ne skämt o sido jag tycker om att sova
Ha ångest: Det tror jag inte
Ta mediciner du inte borde ta: Ne
Drömma mardrömmar: Ibland
Drömma sexdrömmar: Jag och min man ('v')
Klä dig i svart: Ibland
Gå till kyrkan: Inte ofta
Gå i skolan: När jag har lektioner, vilket inte är så ofta
Röka: Aldrig, kommer inte prova på heller
Ha sex: Räkna ut det själva
Ljuga: När man verkligen måste
Hata folk: Beror på situationen
Lita på folk: Beror på hur väl man känner personen men mest ne


Vem:
Saknar du: Min man :'( ('v')
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Låter konstigt, det beror på vad som menas med röra - sexuellt eller vanligt?
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Min man vem annars ('v') - sicken fråga
Vill du kittla: Ramazan (min man)
Kramade du sist: Min syster
Vill du prata med: Ramazan
Skrek du på sist: Mamma (pappa ville att hon skulle komma till han vid datorn så då skulle jag skrika på henne)
Vill du vara som: Jag är nöjd med den jag är
Sårade dig sist: En vän?
Vill du bli galet full med: Har aldrig varit full och vill och kommer inte vara det heller
Gjorde dig riktigt glad senast: Ramazan ('v')
Fick du sms från senast: Min man ('v')
Ringde dig senast: Min älskling ('v')
Är vackrast på jorden: Min man ('v')


Har du:
För många vänner: Har så många som jag behöver och tycker om ^^
Tvångstankar: Ne
Någon annan psykisk sjukdom: Ne
Någon fysisk sjukdom: Ne
Någon skada: Ne
Färgat håret: Ja, till min riktiga hårfärg igen (var blond innan)
Brutit några ben: Ja min armbåge när jag var liten och gick på dagis
Några piercings: Inte piercings men hål i öronen eller är det typ samma sak?
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Ja
Kysst någon: Ja
Haft sex: Min man ('v')
Köpt kondomer: Ne
Tagit nakenbilder: Ne
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till min älskling såklart ('v')
Bjudit ut någon: Ne
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: När man var liten
Velat vara otrogen: Aldrig i livet, kommer aldrig vara det heller - jag är trogen
Varit otrogen: Aldrig i livet, kommer aldrig vara det heller - jag är trogen
Stulit någonting: Ne
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån: Ne
Tuttat eld på nått: Ne, jag är inte en sån person
Gjort något olagligt: Det beror på om det jag och min älskling har gjort räknas som olagligt :$ ('v') haha xD..


Hur:
Svarar du i telefonen: Hej, det är Pernilla
Fördriver du tiden: Sover, sitter vid datorn, tittar på tv, ute och går och pluggar
Mycket pengar har du: Det har inte du eller ni med att göra, so sorry :P
Tjänar du pengar: Ja, på sommaren på mina föräldrars jobb
Ofta Bäddar du sängen: Så fort jag vaknar
Ofta diskar du: Diskmaskin min vän, diskmaskin ;) xD
Ofta städar du: Behöver inte sräda, mitt rum är alltid rent och fint
Många stör du dig på: Vet inte
Ofta träffar du din familj: Jag bor med dem så varje dag


Tror du:
Att du kommer bli något: Någonting blir jag väl
På rymdvarelser: Det måste finnas någonting mer där ute
Att folk tycker om dig: Ja
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Varför skulle de inte kunna det?


Välj:
Katt eller hund
Vit eller svart - Beror på hur jag känner mig
Varmt eller kallt - Fryser lätt
Telefon eller internet - Kan göra allting via internet t.o.m. ringa så internet såklart 
Musik
eller tystnad - Musikälskare
Bok eller film


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: