.::lite om allt möjligt::.

Jag klarade av samhälls provet om "Så styrs Sverige och så styrs kommunen" *jag är  duktig*,
nu har jag bara ett samhällsprov kvar som blir av nästa fredag sen så är samhällskursen avklarad *yeay för mig*.

Min man är ledig idag för att fixa med en massa saker *hoppashoppashoppas*
men ni får inte veta vad förens det är säkert.

Idag fick jag en tidning det skulle ha varit en något med "Twilight" i och visst var det men inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag ska inte klaga. Ska få min "Twilight - Complete Illustrated Movie Companion" nu i veckan med.
Får vänta tills cdwow har lite rea igen, då kan jag kanske ta och köpa "Twilight" skivorna sen efter det ska jag köpa "Twilight" DvD:n. Böckerna får som sagt komma så småningom när det någon vacker dag blir billigare, är man fattig student så är man och har man en massa läxor och prov att göra så är jobb ingenting för mig att skaffa just nu. 
Ska sommarjobba hela sommaren så där kommer jobbet
eller det beror på det med men det får ni som sagt inte veta än.

Ikväll ska det vara lite mys framför TVn med godis, chips (inte utan dipp) och läsk men innan det ska man förhoppningsvis äta god mat. Figuren får vi börja tänka på nästa vecka men man vet ju hur det är med det,
man säger så men ändå händer det ändå ingenting men vi får se.  

Kommentarer
? Maria

Är det om att ni ska försöka få han till Sverige? =D

2009-02-05 @ 11:05:17
URL: http://iaas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: