.::lite allmänt::.

Jag har inte så mycket att skriva, det är mest ett evigt väntande.
Det har nu gått 12 postdagar men än så länge har det inte kommit fram, det måste ha hänt något med brevet.
Jag är ganska så säker på det och då får jag börja om med nästan allting på nytt
men inte tänker jag skriva om papprerna för det behöver jag inte heller som tur är.

Filosofi ämnet har jag fått VG på, hurra för mig ^^
Ikväll bär det av till Angelica, det blir nog trevligt. Min kära vän Jessica ska komma hem till mig innan det
så ska vi fixa oss och äta här innan vi tar hennes bil och åker till Angelica.
Men jag dricker inte, jag tar min coca cola för den är bra.

Annars denna veckan så har inget speciellt hänt.
Måndag: Denna dagen var lite speciell, jag och Jessica åkte med hennes bil till Ullared.
Där gjorde jag lite inköp men endast för 150:- vilket inte var så mycket men jag hittade inga kläder alls.
Vart har alla fina festlinnen tagit vägen där egentligen?
Därefter åkte vi hem till Jessica och gjorde mat, tittade på lite filmer och sen körde hon mig hem
men vi hann göra ett stopp på Maxi med innan dess.
Tisdag: Den dagen gjorde jag ingenting, jag gick inte till skolan eftersom jag fick ringa viktiga samtal
som faktiskt kommer före skolan och allt annant nu med.
Jag måste få veta snart annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Onsdag: Då var jag i skolan, duppelpass i Psykologi - yeay *not* sen hände ingenting
Torsdag: Igår, då var jag i skolan med men vi hade bara lektion i en halvtimme och den lektionen började 14:15, nödvändigt va?

Annars om kvällarna så är det detsamma mysiga kvällar, tidpunkten jag ser fram emot då jag vaknar -
cammica med min man via msn; då är jag som lyckligast på hela dagen.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: