.::Soon Christmas Eve::.

Det blev visst ingen uppdatering på receptet men det kommer väl så småningom. Fick göra en egen smördeg eftersom mamma bara hade köpt 1 paket när man behöver 2 och resultatet utav det blev inte så bra haha..

Imorgon är det Julafton, vad har ni önskat er?
Min lista för vad jag önskar mig för julklappar är en självklarhet: Britney Spears och The Twilight Saga relaterade saker och jag vet att de kommer gå i uppfyllelse. Borde kanske gå till sängs snart
(även om det är uppesittarkvällen) men ska gå upp tidigt imorgon för att göra frukost till alla i familjen för att samtidigt titta på Musse Pigg och company (haha..) tillsammans. Efter 3 tiden imorgon så kommer mormor, morfar, mammas syster och hennes hund hit. Och nu även min systers vän *trevligttrevligt*.

 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: