.::Shopping And A Movie::.

Igår så åkte jag och min man in med pappa till stan för att titta lite på rean. Jag är i stort behov av nya kläder för t.o.m. min älskling har mer kläder än mig och det är inte bra. Är man tjej så är man tjej och jag skulle absolut inte ha något som helst emot att byta gardeborb med självaste Paris Hilton. Men jag vill inte ha hennes skostorlek som är 44.. Väl i stan så skildes vi åt, jag och min man gick åt ett håll och pappa gick ett annat för han skulle bara kolla på skor, vilket han fick tag i. Tur i oturen så hade bara Gina Tricot öppnat klockan 10, det var mycket folk men jag hittade ändå ingenting. Ibland så förstår jag inte bara vad människor köper för kläder när de står vid kassan och ska betala för själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att ha på mig vad de håller i.

Sedan så fick vi vänta till klockan 12 eller lite 11 med eftersom några inte så jätte bra affärer öppnade då..
Efter 4 timmars gående i stan, i kylan (mycket motion det) så åkte vi hem med lite mat, 1 bolero och en kofta till mig. Maten igår bestod av färdiggrilladkyckling, pommes frites, bearnaisesås, sallad, ananas och vitlöksbröd *mumsmums*. På kvällen så kom vännen Jessica hit, det blev en del filmtittandes och hon sov över här.

Vid halv 12 idag så åkte hon hem, vi måste träffas snart igen min vän. Nu har jag precis tittat på "Mulan 2" med min syster och man (som mamma spelade in när den gick på TV igår medans jag och min älskling var i  stan).

Imorgon så kommer posten och då får jag eventuellt paket *hoppashoppas*. 


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: