Sammanfattning Av 2009

.::Årets::.

Bitch: Anna Anka
Alla är vi vackra men på olika sätt. Inte sitter skönheten i hårfärgen heller. Någon som vill sätta munkavel på människan?


Skämt: Caroline Af Ugglas
Till henne vill vi bara säga en sak och det är det att, bort mig dig (snällasnälla)!
*I uppträdandet behövdes det bara att stampa lite med foten och ha spasmer i huvudet
för att sedan bara sjunga snällasnälla)


Film: New Moon
Är man ett stort fan så är man.


Låt: Andain - Beautiful Things
Inte ny för i år men så vacker att den måste placeras i denna kategorin.


Tidning:
Alla The Twilight Saga relaterade tidningar.

Tv Program/ Serie: Desperate Housewives
Underbar underhållning men varför alla dessa uppehåll? 


Dataspel: The Sims 2
Jag provade "The Sims 3" men tacka vet jag "The Sims 2" *love it*

Bok: Stephenie Meyer - The Twilight Saga
Slukade böckerna på en mindre tid i början av året och nu är det på tiden att jag läser om dem.


Cd: The Twilight Saga - New Moon (The Soundtrack)


Skådespelare: Kristen Stewart,Robert Pattinson och Taylor Lautner
Alla har de varit lika duktiga i filmen "New Moon".


Artist: Britney Spears
Behöver jag ens förklara det? Med 2 skivor på 1 och samma år och dessutom 1 DvD och en världskonsertturné. Ingen är så bra som hon är och perfekt. Henne ser jag upp till som om det skulle kunna vara min storasyster.
*I Love You Britney*


Händelse:
*Min älskling fick komma hit i 4 månader
* Jag tog studenten
*Min älskling och jag gifte oss
* Min man fick uppehållstillstånd


Traged:
 Kändisarna Brittany Murphy, Patrick Swayze och Michael Jackson lämnade kändisvärlden.



Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: