Om Julafton Och Juldagen

Så var Julen slut, tycker jag. Nu är det ett litet längtande tilll Nyår och några veckor efter det så fyller jag 20 år.
Mycket firande på en liten tid men det känns bra.

Julafton: Gick upp halv 8 och gjorde frukost åt alla och tittade då samtidigt som vi åt frukost på
"Musses Jul I Ankeborg" (tror jag det hette). Det var kul att så många olika Disney figurer var med.
Gästerna kom halv 4 så mitt i självaste "Kalle Anka Och De Andra" men vad kan jag göra åt det ifall de är sena? Klockan 4 så åt vi och sedan efter det blev det Risalamalta men jag tycker inte om det så jag åt vanlig gröt. Senare efter att ha tittat på "Mr. Bean" så började vi öppna julklapparna.
Jag blev nöjd med vad jag hade köpt till mig själv i alla fall haha..

Detta var vad jag fick:
* Twilight Deluxe 2 Disc Edition 
* New Moon Kalender
* New Moon Soundtrack
* New Moon Poster Med Bella Och Edward Kramandes
* En Handduk Som Var Ihopvikt Som En Bakelse (Från Buttericks)
* Rosa/ Lila Handduk
* Sängkläder
* Ett Litet Smyckeskrin
* Halsband
* Örhängen
* En Svart Prydnadskatt
* Britney Spears - The Singels Collection (Den Lila Skivan Med DvD i)
* Biobiljett (Ska Mysa I Biomörkret Med Min Man)
* Strumpor
* Boken - Den Vita Massajens Dotter Av Corinne Hofmann

Jag tror det var allt, vill ni se en bild av det så får ni gärna säga till men jag ska även uppdatera mina samlingar så att ni kan få se nya uppdaterade bilder utav dem. Ska köpa "Britney Spears - For The Record" nu i mellandagarna. Och såklart så fick min man några julklappar med.


Nu i morse så tog jag en promenad med min man och min hund. Vädret är inte på topp men vad gör det på denna dagen? Juldagen är nästan till för att titta på TV så då mår man inte dåligt ifall man sitter inne när det är dåligt väder ute. Dessutom blir det shopping imorgon förhoppningsvis.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: