.::motion::.

Motionerat är det enda ordet som kan beskrivas i dagens inlägg hos mig. Vaknade strax innan 10 och efter frukosten, då menar jag god frukost så tog jag med mig min älskling på en långpromenad i rask takt. Och likaså nu igen eftersom vi blev tvungna till att gå till Ica för mjölken var nästan slut och inte nog med det,
gröten var helt slut! Och tomtegröt kan jag inte vara utan nu, det går helt enkelt inte. Jag har nästan fått för mig att det är godare än godis. Tänk lagom - varm - tomtegröt med saftsås *mumsmums*
(förstår mig inte på folk som inte tycker om det) men Risalamalta tycker jag däremot inte om, vilket jag har nämt tidigare.

Imorgon så bär det av till mormor (som fyller år) och morfar, där ska det bjudas på smörgåstårta
(det har jag inte ätit sedan min studentdag i juni). Jag fick inte något paket med posten idag men det är väl bara till att hålla tummarna och hoppas på att det kommer imorgon istället. För när jag väl får pakteten så ska jag uppdatera mina samlingar i bilder ^^ ..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: