.::Lite Om Idag Och Imorgon::.


Har nu beställt "Britney Spears - For The Record" från Cdon för endast 139:-.

Imorgon bär det av till stan tidigt eftersom Mellandagsrean börjar då, hoppas att Kappahl har tröjan som jag har sett ut på rea för hade jag köpt den utan rea så hade den varit på tok för dyr. Sedan blir det till att köpa färdiggrillad kyckling (som jag och min man ska äta imorgon för att mamma och pappa ska äta hos sina vänner)
och min syster får äta något annat för hon äter inte kyckling. Vi måste även köpa lite gottigottgott för att min vän Jessica kommer hit imorgonkväll för att titta på lite film, har saknat henne så mycket.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: