.::LillLördagsOnsdagsMys::.

Jag har kommit på ett nytt ord *typ* som ni ser i rubriken, lite rolig är den väl?
Lill Lördag - Det säger man om onsdagar
Onsdag - Eftersom det är Onsdag
Mys - Eftersom det är lilllördag (nästan samma som lördag) så får man mysa

- LillLördagsOnsdagsMys ^^

Har nu varit ute och gått 1 timme med min man och syster, var inte så lätt eftersom jag har fått min vecka..
Men nu kan jag i alla fall gotta mig med gott samvete idag haha.. Ska börja lägga in och ta lite mer bilder på/ från mina samlingar idag, jag håller vad jag lovar. Annars är det väl inte något speciellt som händer idag, bara imorgon då det är Nyårsafton. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. får ta och kolla upp det med via dem få kläderna jag har (ja, lite för t.o.m. min älskling har mer kläder än mig och då är det dåligt).

Imorgon kommer även min systers vän hit så det blir bara att titta på TV, dricka (alkoholfritt ffs!) och äta gott.
Ska även försöka sammanfatta detta året med lite dina, roliga och tragiska kategorier i 1 inlägg.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: