Leverans Och Önskelista

I eftermiddags så kom äntligen mailet som jag har väntat på, att personen som jag skickade pengar till har fått dem och skickade då idag min tidning. Snart så har jag en sällsynt poster i mitt och min mans rum.



Nu är det bara några veckor kvar tills jag fyller 20, har redan kommit på vad jag önskar mig:
* Ett armband från Disney Coutore
* The Twilight Saga - Carter Burwell - Twilight - The Score 
* The Twilight Saga - Alexandre Desplat - New Moon - The Score
* Hushållsartiklar (så jag och min man har någonting när vi flyttar)
* The Twilight Saga: Fyra Oemotståndliga Skrivböcker Med Kända Citat
* The Twilight Saga - T - shirt Bella And Edward (medium)
* The Twilight Saga - T - shirt Bella And Edward (medium)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: