.::new magazines::.






Jag har självklart inte köpt alla dem här för de skulle kosta mig en förmögenhet. Men jag kan i alla fall berätta för er att:
* Bravo New Moon Fan Special - Är en underbar tidning för oss The Twilight Saga fans
* Picture Fantasy Stars - Innehåller lite blandade saker men mest handlar det om The Twilight Saga och dessutom får man en sådan fin stor poster med i den. Den måste ramas in annars går den nästan sönder.
Men vart köper man så stora billiga ramar?

Jag funderar på att köpa Picture Star New Moon..
(Dessa tidningar går att köpa på Pressbyrån eller välsorterade tidningsaffärer eller varför inte på Press Stop?)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: