.::Dagen Före Dagen Före Julafton::.

Snön ligger nu fint eftersom det har snöat en hel del idag eller i alla fall på eftermiddagen.
Så nu hoppas jag bara på att det håller i sig till Juldagen för visst vill man ha en vit Julafton?
Idag så har vi varit i stan, de flesta människorna är ute i sista minuten istället för att förbereda Julafton hemma, varför? Men man förstår ändå..

Jag själv köpte mig en "New Moon" poster och på den så står Bella och Edward och kramas, konstigt att just de postrarna fanns kvar här för de var helt slut i Ullared när vi var där igår.

Men som Ullared är så säljs de billigt där så det är inte så underligt..
Känner mig lite krasslig men min man gjorde varm choklad till oss båda två när vi satt och tittade på filmen "Klappjakten" med Arnold Schwarzenegger.

Senare blir det "Anna Ankas Jul" och "Svenska Hollywoodfruar", dumma männsiskor är dem kan man säga. Anna sade att brunhåriga tjejer är så fula,
hur tänker hon? Tänk på Tila Tequila, Eva Longoria, Megan Fox
och de där tjejerna ni vet. Och inte är dem fula bara för att dem har brunthår?
(Nu nämnde jag bara dem snabbt, det finns andra tjejer med såklart, alla människor är fina på sitt sätt) Och blonda tjejer är inte exotiska utan det är mörkhåriga haha..
Anna Anka tänker med rumpan :)
(Men ändå vill man titta på det för hon gör bort sig så totalt för att vara kändis)

Vi åt också ute i stan, det uppskattades. Har inte ätit kines mat ^^
på flera månader sedan letade jag även efter fina kläder
men det finns det inte gott om..
Ville också även ha köpt DvD:n "Britney Spears - For The Record"
enligt en personal på Åhlens så skulle de ha 1 kvar men inte då, synd *buhu*..
Får beställa den sen efter Jul.






Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: