.::Dagarna Innan Julafton::.

Har suttit med min The Twilight Saga samling nu, organiserat alla 
tidningar (har lagt de som jag kunnat i plastfickor) utklipp, repotage och posters efter ett register så nu är pärmen i sin ordning. Slagit in de kanske sista julklappspaketen
(vilket mamma och pappa också gjorde = fick inte lämna vårat rum haha).. Men nu ser det lite "fullare" ut vid granen, längtar tills Julafton ^^ men först är det tisdag och onsdag kvar:
* Tisdag - Åka till stan med min syster och man för att göra 1 ärende för att sedan förhoppningsvis shoppa lite. Och sedan när vi kommer hem så ska här städas och med städas menar jag att renbädda sängen (det är annars alltid rent i vårat rum för jag hatar när det är stökigt).
* Onsdag - Uppesittarkvällen, då äts det mest gottigottgott (likaså på Julafton) och bara umgås med familjen.

 
(En bild på hur granen såg ut innan vi lade till fler paket ^^)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: