.::4:e Advent::.

Satte mig just med datorn i knät och tänkte ta och beställa lite saker från discshop och cdon men jag är för sent ute för att göra det. Ja, det är klart att jag har tittat innan men just de sakerna som jag är intresserad av är slut. Så jag kommer få vänta ett tag till men då är redan julen över.. får väl önska mig lite utav vad jag skulle vilja ha i födelsedagspresent som är nu i januari då lilla jag fyller 20. Idag så är det den 4:e Advent, tänk vad tiden går fort. Nästa söndag så är redan julen över. Men då ser vi fram emot Nyårsafton, då min vän Jessica kommer hit. Det ska bli så kuligt. Det var ett tag sedan vi sågs sist, saknar henne. På tal om idag, söndag betyder att man ska ut och motionera men man blir inte så motiverad till det när det är cirka 10 minus grader ute (nej, jag är inte lat). Men det var bara till att bita ihop och tjata på min syster att hon ska med både mig och min man, vilket gick till slut haha.. Det var mycket halt ute men som tur vad så stod vi inte på näsan någon gång.

Senare när vi hade fräschat till oss så tog vi en tur till mormor och morfar, hela familjen hjälpte dem med att möblera om lite men när allt kom till kritan så blev det inte bra så det blev till att ställa om allt som det var från början igen. Sedan så installerade pappa deras nya TV.

Imorgon bär det av mot lite annan shopping med familjen, skojigt skojigt ^^

 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: