.::29 December 2009::.

Kom hem från mormor och morfar bara för en liten stund sedan. Fick träffa min kusin Amanda, saknat henne för det var längesen vi sågs. Det vi fick att äta där var smörgåstårta
men jag förstår inte vitsen med frukt i en smörgåstårta?..
För inte kan man blanda grönsaker och frukt?
Nej, tacka vet jag bara all smarig röra som är i den och grönsaker
+ all lax, ägg, sallad och tomat (och annat som är på och kan vara i).

När vi kom hem så tog pappa med sig posten och det visade sig att jag har fått min
"Britney Spears - For the Record" DvD idag, nu är det bara min tidning som fattas
men den har inte skickats ännu. Den kommer antagligen nästa vecka då..
Har även varit ute med hunden, min man och syster i det vackra naturen haha..
p.g.a. all snö som ligger så fint. Men som vi alla vet så kommer det gå bort ganska så snabbt..


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: