.::2/12 - 2009::.

Idag så var jag på arbetsförmedlingen för att få lite information, yeay *not* men är det obligatoriskt så är det och det kan jag inte göra någonting åt. Mamma åkte till Tyskland med mormor för att inhandla lite saker och min syster har varit iväg i Skåne med sin klass från skolan. Jag kom lyckligtis hem tidigt från mötet (men det kommer fler möten som är obligatoriska)
så jag och min man har mest tagit det lugnt idag. Och pappa är som han är haha.. kan inte sitta still och då mår jag dåligt även fast jag egentligen inte borde göra det.

Jag har lovat mig själv att inom några dagar så måste jag ta kort på alla mina samlingar och lägga upp dem här. Det kommer att ta tid men det lär bli fint när det väl ligger uppe här.


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: