.::21 December 2009::.

Nu så har vi varit i Ullared, det blev en del inköp. Bland annat en stor ram till min fina New Moon poster
(tur det för annars hade den snart gått sönder). Jag har lovat mig själv att ta kort på alla (och även hela) mina samlingar efter Julafton. Det blev även lite annat krimskrams. Det fanns väldigt fina New Moon posters men självklart så var de slut i lager
(frågade personalen om när de får in ny leverans av postrarna men det sade att det kommer ta ett tag)
men mamma och pappa skulle vilja ge mig något mer i julklappspresent så det blir in till stan med min älskling och syster imorgon för ytterligare lite julklappsshopping *skojigtskojigt*.. Efter Ullared (ingen säger Gekås)
så åkte vi igen till Outlet i Falkenberg där jag också köpte lite saker.

Center chokladen från Cloetta har fått en till ny smak nämligen Nougat
(den som bara funnits som lösvikt på vissa ställen innan) och det är jag glad för *den är så god*.

Nu när vi har varit hemma ett litet tag så har jag köpt en tidning från Tradera (New Moon såklart) men 
den kommer inte komma hem till mig förens efter jul.. Men fina posters är det i den i alla fall. 
Och inte heller har varken cdon eller discshop fått ny leverans *ledsen blir jag haha*..  


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: