1 December

Under denna tiden så har jag inte gjort någonting annat än att just känna mig stressad.
Detta är vad vi har hunnit med på 9 dagar:
* personnummer (folkbokförde min man)
* anmälde honom till SFI (Svenska För Invandrare)

* skrev in mig på Arbetsförmedlingen
* ansökt om några olika jobb


Nu är det bara några få saker kvar sedan är allting glasklart. Idag så ville mina föräldrar att vi skulle hänga med på en promenad men en promenad var det minsann inte när jag väl fick höra vart de skulle gå. Jo, det skulle gå till mormor och morfar och de bor på andra sidan stan. Det tar minst 1,5 timme om man går dit i rask takt, jag sade att tyvärr så följer jag inte med eftersom min vecka började idag och då ska jag säga er att jag inte orkar med nästan ingenting. Istället idag så har jag sökt några jobb men den stora överraskningen kom på eftermiddagen då min mamma kom hem från att ha handlat.
Jag såg inte innan när de hade hämtat posten för idag om att jag har ett paket att hämta så min mamma tog den lappen och hämtade paketet åt mig när hon handlade. Jag trodde inte att det var till mig förens jag såg att det var det.
Kan ni gissa vad som låg i? Jo, min lilla Togepi.

Pokémonsamlingen komplett, enbart med: 
* stor Pikachu
* liten Pikachu
* 2 små Pikachu plastfigurer
* stor Togepi 

Många tycker att Pokémon är typ ute, de olika samlingssakerna kommer och går men jag har sett många på Deviantart som fortfarande samlar på Pokémon. Dessutom så är de ju bara så söta haha.. 

Och nu så är det bara 23 dagar kvar till Julafton, vad önskar ni er?

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: