.::pikachu, drömmar, ullared och turkiet::.

Idag mina vänner så har jag börjat packa inför vistelsen i Turkiet som kommer vara i ungefär 6 månader.
Igår ringde min vän Jessica mig och frågade ifall vi kunde ta en sväng om Gekås (Ullared) och det var helt klart att jag ville det men det blev lite bråttom för jag hade endast 1 timme på att göra mig i ordning och då hade jag inte ens duschat. Jag hade tänkt mig mysa hela dagen därför var jag inte klar på långa vägar.
Det var lite konstigt för att igår natt så hade jag en dröm om att jag var på Ullared
(det heter Gekås själva shoppingcentret men alla säger Ullared) och i drömmen hade jag bara några timmar på mig att köpa in allt som jag behövde och denna drömmen blev verklig.
Men det är en sak som jag inte förstår, vad gör Pikachu i mina drömmar nästan hela tiden? Jag köper saker som har att göra med den söta lilla figuren.. Någon som har den i mjukisdjur som man kan få köpa eller någon som vet om man kan köpa den någonstans?
Jag har viljat ha sedan jag var liten men fick den aldrig och inte fick jag köpa heller haha..

Det jag köpte var:
* Hårinpackning
* Gosedjur till min mans bröders barn och systers -
Nu gäller det bara en pojkpresent med, vad ska jag ge till en liten pojke på 3 år?
Gosedjuren jag köpte var en kanin och ett lamm sedan har jag en kanin till som jag köpte för ett tag sedan.

* Hårfärg för att jag måste slinga om håret snart * 2 - en till min syster
* 2 svarta leggings
* 2 fotlänkar (det är så snyggt till ett par solbrända ben)
* 4 små godisar för 10:-
* Hårklämmor
* Mascara
* 2 Eyeliner
* Snickers

Tråkigt väder idag igen, det är inte alls så roligt men jag ska inte klaga för det kommer vara så varmt i Turkiet sedan.

Kommentarer
? Denize

Har du fått UT i turkiet nu? :)

Kan du stanna i 6 månader?

2009-08-04 @ 17:50:07
URL: http://denzan.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: