.::lite sådär allmänt::.

Det förvånar mig att jag har börjat packa nu. Ja, jag vet att jag skrev att jag måste börja och har börjat packa innan på bloggen men det blev aldrig av. Nu så har jag bara några småsaker kvar men jag måste nog plocka bort några klädersplagg med annars kommer inte mina stora väska att kunna stängas. Kanske jag kommer få betala för övervikt med, vem vet.. Sen har jag även börjat plocka bort alla saker från mitt rum, min syster kommer få 2 rum nu haha..

Igår körde min pappa - mig, min man och min syster till Jessica. Min hund fick också följa med för att få hälsa på Jessicas hundar och efter ett litet tag så åkte pappa och allis (min hund) hem. Med Jessica åkte vi sedan i hennes bil till en sjö cirka 10 minuter i från där hon bor för att fiska men vi fick ingen fisk där så vi åkte hem igen till henne för att försöka få fisk vid sjön där hon bor istället. Det första stället vi var på var ganska garanterat av vi skulle få fisk men inte då och inte heller på det andra fiskstället fick vi fisk även om Jessica brukar få det.


(ursäkta för den dåliga bildkvalitén, min cameras batteri tog slut och fick då endast använda min 3mpx. mobilcamera)


Efter ett tag satte vi oss för att grilla, ingen fisk fick vi men Jessica hade gjort iordning marinerade kycklingfiléer och till det stekte vi pommes frites. Ett plus i kanten var att vi hade ketchup och räksallad till det också.
En del problem hade vi med engångsgrillen vilket resulterade till att vi använde den stora grillen på grillplatsen istället
(engångsgrill köpte vi för att om vi skulle grilla någonstans där det inte fanns någon grillplats xD )..   
Sedan till kvällen gick vi och köpte glass men GB:s glass faller mig inte i smaken..
Ttacka vet jag Engelholmsglass)


yyuummiiee ^^


När vi sedan kom hem till Jessica igen så tittade vi på "E.T." med extra scenerna och därefter körde Jessica hem oss.
Kom hem och slängde sedan i mig godis, choklad och chips. Jag delade även en flaskcocacola med min älskling för jag vågar inte dricka ur burk nu på ett tag..  Ikväll ska det tittas film med familjen samt dricka och äta gottigottgott.


Kommentarer
? Denize

Varför tar du bort alla saker i ditt rum? Du kommer ju tillbaka?

2009-08-13 @ 19:02:06
URL: http://denzan.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: