.::turkiet, lägenhet, väska och tjejåterträff::.

Nu har det varit 2 härligt soliga dagar, hoppas klart på mer sådana men man vet aldrig med vädret i Sverige.
Det sägs att det ska vara fint i 10 dagar men vi får se hur det blir.
Igår var jag, min syster och älsklingen min på stranden (det var ett tag sedan vi var där)
men vi kunde inte stanna så länge eftersom vi sedan skulle iväg för att jobba.
Jag trodde det skulle vara skönt och avkopplande på stranden men inte då för där var alldeles för mycket småkryp som satte sig på ens kropp hela tiden.
Idag låg jag vid poolen från 9 - 13 men min syster som inte behövde jobba idag har legat där hela dagen och har på så sätt blivit brunare än mig, det är fusk men det tar jag igen snabbt för jag har bra pigment. På jobbet idag så såg jag att pappa hade fått en lapp i från Posten
om att han har ett paket att hämta från megastore, vilket betyder att
min riktiga laptopväska har kommit, äntligen. Nu så kan jag börja packa handbagaget till planet så smått.

På tal om flyg så kommer också Alanya snacket tillbaka och då också våran lägenhet,
vi har bestämt oss att istället för att hyra en möblerad lägenhet så kommer vi hyra en utan möbler
för då kan vi bestämma själva vad vi vill ha och det blir även billigare på det viset.
För om vi hyr en möblerad lägenhet och vi råkar ta sönder något av möblerna så kommer vi få betala för det,
dessutom en lägenhet med möbler är så mycket dyrare än en utan.
Det kommer vi tjäna på även om vi inte vet hur länge vi kommer stanna i Alanya.
Plus att jag vill ha med mig alla mina saker här hemifrån men det får ju inte plats att ta med på flyget. vad ska jag göra? Svårt att lämna det hemma men det får jag helt enkelt leva med tror jag.
Men det är ändå många saker som jag tycker om som bara ska med därmed sätter vi punkt för det.

Alla (S3) tjejer som jag skickat mail till men ni har inte svarat, hur ska vi göra med tjejåterträffen nu innan alla åker iväg?

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: