.::mer om idag och igår::.

Efter att ha varit i Ullared tillsammans med min man och min vän Jessica igår så åkte vi inte till Hemmakväll för att Jessica skulle lämna in lite hyrda filmer därefter åkte vi hem till mig och gjorde chokladbullar. Sedan satte vi oss i mitt och älsklingens rum för att titta på en skräckfilm. Tiden sprang iväg som vanligt och jag sade åt Jessica att sova hemma hos oss eftersom det inte är bra att åka hem själv på natten med bil och dessutom var hon trött och jag som är så snäll och omtänksam tänker det bästa för mina bästa vänner. Hon åkte hem vid 9 på morgonen, tidigt men hon skulle vara barnvakt. Nu så sitter jag här från att ha varit ute med hunden och ska titta på "Tyra Banks Show" hoppas att det handlar om något bra annars får jag sätta på någon film eller nåt, mår inte så bra idag.

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: