.::lite sådär allmänt::.

Jag kan inte se nu hur många besökare jag har, det är något problem med sidan som visar statistiken. Har ni också problem med den? 

Min man går nu och hör sig för om jobb, får se om han hittar något. Egentligen hade det varit skönt att bara mysa nu i 2 veckor tills vi åker till Adana och därefter Ankara men vi behöver som sagt pengar för att kunna spara till senare. Igår kväll satt vi och tittade på filmen "Fluke", en sorlig film om en människa som återföds på nytt som en hund och sedan letar rätt på sin familj eftersom han var gift och hade ett barn.
Har ni sett den? Jag har sett den några gånger och ändå börjar jag gråta. Synd det att den var dubbad på turkiska men min älskling översatte lite till mig. Efter filmen tog vi en promenad för att senare börja titta på en till film men då var klockan 2 på natten och vi bestämde oss för att sova för vi var så trötta och älsklingen skulle upp klockan 10 för att gå och prata om ett jobb klockan 11. Får se hur det gick när han kommer hem.
Jag vet inte riktigt annars vad  vi ska ta och hitta på för något idag, det kommer som det kommer.


Kommentarer
? maria

Ja jag har samma problem. Va så igår också, trodde det skulle gå att kolla statistiken idag men icke.. =(

2009-08-30 @ 12:47:52
URL: http://iaas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: