.::alanya::.

23/8: Dumma incheckningspersonal på Kastrup, jag tog för givet att vi skulle vi sitta jämte varandra när vi checkade in tillsammans men inte då, vi satt på platserna mot varandra som är vid gången på flygplanet så när jag märkte det så började jag gråta. Men personalen på flyget ordnade därefter platser åt oss så att vi fick sitta tillsammans.


24/8: Efter 14 timmars resande var vi äntligen i Alanya men än fick vi ännu inte sova, det blev till att leta hotell och inte visste vi att det är så mycket dyrare nu än vad det är under turkiets vintertid men äntligen efter cirka 2,5 timme hittade vi äntligen ett hotell och fick då sova. När vi hade sovit i ungefär 2 timmar bara så steg vi upp och åt frukost på hotellet (frukost och middag är inräknat i priset för 1 natt). Sedan bar det av till att leta lägenhet och efter ytterligare en lång tids väntan och gående i den stekheta solen hittade vi en lägenhet som är perfekt för oss.På kvällen åt vi på restaurangen och träffade min familj via msn och sedan gick jag och min man ut en sväng för att sedan komma hem och sova..


25/8: Idag har vi bara checkat ut från hotellet vi låg på och flyttade sedan in i våran lilla lägenhet. Sedan blev det ett tag på stranden så nu sitter jag här och är solbrun och fin. Ikväll ska vi laga mat tillsammans, gå ut och sedan bara mysa. 

* Har tyvärr inte tagit några bilder ännu men det kommer så småningom*


Kommentarer
? Ida

Jag har ju "flyttat" jag med nu, sämsta är att det inte finns internet på rummet än , men det ska förmodligen dyka upp de närmsta dagarna ..annars blir jag tokig XD

2009-08-25 @ 18:53:23
URL: http://hurricaneida.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: