.::27/8 - 2009::.

Älsklingen fick jobbet på restaurangen igår, jag gick dit efter 11 tiden och vid kom hem strax efter tolv. Jag vet inte hur han jobbar idag men han börjar i alla fall klockan 9 sedan ska det vara en stund ledighet på eftermiddagen så jag får se när han kommer. Restaurangen han nu jobbar på är kanske inte så jätte bra men den duger och man tager vad man haver.
En ny DJ är vad de behöver för de spelar samma dåliga musik om och om igen, hur orkar man lyssna på det?
De spelar musiken från en laptop så att spela annan musik ska egentligen inte vara något problem alls.

Ärligt talat känns det lite ensamt eftersom han nu kommer jobba så mycket och jag kan inte skaffa mig något jobb nu när det är så varmt och dessutom så har alla personal för det är mitt i säsongen. Så jag sitter här hemma och filosoferar, skulle ha gått till stranden idag men hur kul är det att gå dit själv? Dessutom så har min mage lite panik om ni förstår vad jag menar haha.. men imorgon bär det av mot stranden och ska nu träffa en tjej som heter Elenore nu i dagarna så då kan jag umgås med henne, inte så ensamt längre.. Jag kan heller inte sitta på min mans jobb hela dagarna, då blir inte chefen glad och hur roligt är det på en skala?..

Han ringde mig nu precis, frågade ifall allt är okej men det är inte så jätte okej men någon av oss måste som sagt jobba så att vi får ihop lite pengar. Jag hoppas att han kommer snart för jag saknar honom nåt sånt fruktansvärt.

Jag får se vad som händer ikväll, tar nog kontakt med Elenore men hennes hotell ligger på andra sidan stan och jag kan Kanske hon och hennes familj kan ta sig till något ställe någonstans i närheten av var jag och Ramazan bor?
Hon och hennes familj hoppar i alla fall av här i närheten när de åker till stranden, de är säkert där nu men med min mage idag så går det inte.. Får sms:a henne och fråga ifall vi kan träffas ikväll men ska jag gå själv hem sedan?
Snart får jag se om mannen min kan ta med sig lite mat hem från jobbet eller så får vi laga något tillsammans igen innan han går till jobbet igen om inte så får vi först gå till affären..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: