.::vad samlar ni på?::.

Igår satt jag och kollade lite på bilder på http://www.devianart.com/ Bilderna jag kollade på var folks samlingar, jag sökte på collection. Det är väldigt intressant och roligt med att se vad folk samlar på. 
Vad samlar ni på? 

Det är väl en ganska klar självklarhet av vad jag samlar på:
* Britney Spears
* Buffy The Vampire Slayer
* Twilight The Saga

Sen när jag var liten samlade jag också på andra saker men det gör jag inte längre,
ni kommer väl ihåg:
* Gogos, där jag bäst tyckte om "Äggi" (hette den så?) Jag har 3 fina av dem haha.. och
* Pokemon, där jag bäst tyckte om Pikachu. Pikachu teckande jag mycket och bilderna blev mycket bra.
Sakerna jag har därifrån är synd att lägga undan, kanske man ska ha det framme (det är som sagt inte så många saker) en liten hylla bara hade räckt.

Har ni en samling själva som ni har lagt ut på eran hemsida/ blogg så skulle jag gärna vilja se ^^..


Kommentarer
? Sofie

Hejsan

Har læst din blogg ett tag och vill informera dig om att du och din pojkvæn kommit med i en turkisk tidning som heter "Günes". Dær finns en liten spalt med bild pa er och lite text om er. Kænde igen er pa bilderna och namnen fran bloggen. Om du inte visste om det kan jag scanna och översætta texten och skicka till dig.



MVH

Sofie

2009-04-07 @ 15:44:57
URL: http://vikingkiz.blogg.se/
? Anonym

Godmorgon! :)



Har du sovit gott? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-12 @ 09:37:23
URL: http://twistandshine.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: