.::the planeticket is bought::.

Detta var skrivet för 5 dagar sedan men jag postade det aldrig:
Jag är nog den lyckligaste i hela världen ('v') min man kommer snart, beställde hans flygbiljett idag. Min kära vän Jessica har erbjudit sig med att köra ner tillsammans med mig till Malmö och därifrån tar vi tåget till Kastrup.

Jag vet redan hur jag kommer att reagera, alla känslor kommer att komma samtidigt så både gråt och skratt. 
Skratt för att jag är överlycklig för att våran tid utan varandra kommer att vara slut, nu ska vi spendera våra liv och bli gamla tillsammans. Gråt eftersom jag är överlycklig för att vi kommer vara i varandras armar föralltid, saknat honom alldeles för mycket sedna jag var hos han sist, vilket var i Januari. Att mötas vid datorn tiden kommer då vara helt slut,
vi kommer vara jämte varandra dygnet runt ('v')  


Eventuellt kommer jag ta tåget själv istället för att hämta min man ('v')

Kommentarer
? denize

Tack vännen!

2009-04-24 @ 23:03:54
URL: http://denzan.blogg.se/
? maria

Okej, men då gick det ju rätt fort iaf =)

Ååh va kul, då stannar han ju ett tag iaf. Ska ni söka nytt uppehållstillstånd innan det 1a går ut? All lycka till er!!



Med mig är det bara bra. Med dig då? Bra antar jag, inte långt till din älskling kommer nu ju :)

Nej jag gör ine mycket just nu, kom precis hem från älskling. Imorn är det tillbaka till verkligheten med jobb och slit. Tråkigt värre, men man måste ju jobba också för att få allt att gå runt..

2009-04-26 @ 23:33:55
URL: http://iaas.blogg.se/
? malin

Grattis till er båda! Gud vad härligt, då är det inte långt kvar tills han kommer nu.

Jo tack det är bra med både mig och mannen. Jag ska ner till Alanya om ungefär 4 veckor och stanna däär i tre månader. Det ska bli helt underbart!

2009-04-27 @ 11:35:21
URL: http://missertas.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: