('v')soon my husband - soon('v')

nu är jag hemma sen en liten stund tillbaka och har precis gjort klart läxan om
"att övertala mormor och morfar om varför jag ska åka till mallorca"..
det gick ganska fort men skrev dock endast en halv sida..
fick även nu lägga till länken till min och gabriellas projektarbetsblogg som ni hemskt gärna får kolla in ^^..

klockan blev mycket så jag skickade min älskling ett sms om han mår bra
eftersom han inte skickat mig ett sms ännu..
han skickade tillbaka snabbt och sa att han var ledsen för det jag sa till han igår..

jag sa att jag inte vill att han hänger med mig till flygplasten när jag väl ska hem till sverige igen
men han vill hänga med dit men jag har inte styrkan att lämna han där igen -
kommer ihåg hur det var i februari: vi stod där och kramades och grät
i sista sekunden innan jag var tvungen till att gå för mitt plan skulle åka..
mina armar gled ur hans armar, mina händer gled ur hans händer och jag tog ett steg från han
och kännde att mitt hjärta redan höll på att brista så gick jag upp till incheckningen (eller heter det utcheckningen?).. gråtandes och tjejen som skulle kolla på mitt pass tittade på mig och frågade:
- "why are you crying?"
och jag svarade någonting i stil med:
- "i just left my husband, he lives here and i live in sweden - but i will go to him soon again".. 
snart är vi i varandras armar  - föralltid
('v')

Kommentarer
? Laura

haha, det där har jag också varit med om måååånga gånger.. :) Jag tror att passkontrollanterna i Antalya får vara med om gråtande tjejer dagligen. :)

2008-09-15 @ 14:35:12
URL: http://papatya.blogg.se/
? Josefine Hedin

Ja fy f*n.... jag har ju jobbat som guide nu.. jag har sett MYCKET jag också. Men jag är den bästa guiden som skiter i tiderna, för jag vet att vi hinner. Men, dom får bara 10 minuter extra av mig.. O alla andra blir sura för det, men jag vet hur det är att lämna den man älskar mest av allt!

2008-11-13 @ 23:47:28
URL: http://www.nogg.se/misshedin



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: