.::some about today::.

turism provet blev gjort idag (tack rektor, för att jag slapp vänta från 12 till 14:15 för att skriva omprovet)
får bara hoppas på att jag får ett g på det med för högre betyg på det blir det nog inte..
efter det skulle jag köpa snickers - kaka men jag fick två stycken till priset av en som är 5:- tack vare monica som är snäll - hon tyckte att kakorna var så små så ta du två ^^..
kan det bli bättre än så när man har gjort en hemskt jobbigt prov inom marknadsföring av turism?.. tänkte väl inte det..

mycket annat har hänt idag:
- var hos tandläkaren i 40 minuter, som sagt man ska lita på magkänslan -
min andra tandläkare hade som jag trodde, missat att sätta i "tandlåsen" i "ställningen"
så nu har jag ett gummiband där så den lilla tanden ska hinna i kapp -
tack tandvården tack *not*.. sen fick jag byta uy ett plaströr som håller upp gluggen så den inte växer igen - så tanden bakom ska kunna komma fram.. komplicerat men det funkar..

- min första filosofi lektion var usch, för att läraren inte kan skriva ordentligt i sina papper
så trodde hon att vi började 10 när vi i själva verket började klockan 8:15
så där satt hela klassen och väntade på henne i 45 minuter..

jag måste få tillbaka min turkiet uppsats som jag gjorde innan sommarlovet.. 
nu har jag bara ett x - antal prov kvar sen har jag typ g i alla ämnen -
vad duktig jag är: ni ska veta att jag gör mitt bästa..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: