.::The Sims 2::.

Jag har spelat lite The Sims 2 och då är det såhär att:

(endast The Sims 2 spelare fattar det här tror jag)

Mortimer Spökh förlorade sin fru Bella för x - antal år sedan för att hon blev kidnappad av aliens så jag bestämde mig för att hämta hem henne. Vill ni själva göra det så gör ni såhär:

När du är ute i ditt kvarter, trycker du upp fuskrutan, det gör du genom att klicka på

ctrl c och shift. (shift är knappen ovanför ctrl)

Då kommer det upp en vit ruta högst upp och där skriver du in:

boolProp testingCheatsEnabled true

Efter det trycker du på Enter.

Gå in på Spökh familjens tomt och tryck på en "gubbe" samtifigt som du trycker på shift.

Därifrån väljer du: Tombstone of L and D och välj "Add Neighboor to family".

Då kommer det komma upp en massa namn. Leta upp "Bella" och klicka.

Vips så kommer Bella in i din familj! 

(dessutom så gör jag en av världens snyggaste och vackraste simmar - jag lovar)


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: