.::ställningen är borta i gommen och lite om igår::.

Tisdag 16/9 - 2008:

Kom hem från att endast haft en svenska lektion, väl hemma satt jag hela dagen och pluggade. Kvällen spenderades med min familj, kollade bland annat på "Topmodel".


Onsdag 17/9 - 2008:

I morse var jag hos tandläkaren, min tand som jag har i gommen börjar sakta men säkert komma till dess rätta plats. En sak som överraskade mig var att de tog bort ställningen som jag har haft i gommen nu, sen i mars.

Det känns konstigt, nu är det lent och ingenting i vägen längre.

Jag gick inte till skolan efter det, eftersom jag inte mår något vidare (tjejvecka ni vet).

Har så ont i magen att jag måste sätta mig ner ibland och hålla för magen,

tro mig - på mig biter inga verktabletter och ont i ryggen får jag med (kanske måste jag ta upp detta när jag ska till ungdomsmottagningen imorgon för att få ett nytt recept på min medicin).

Efter tandläkaren åkte jag till mina föräldrars jobb där vi alla fikade sen körde pappa hem mig. Tills nu har jag suttit och sytt upp kläder som varit för stora över axlarna, som jag ska ha med mig till älsklingen.

Pappa har hjälp mig skicka iväg ett mail till Detur som jag har i Turismläxa.

Ser ni - jag har börjat använda stora bokstäver det är inte likt mig, jag är sjuk så är det bara.


Ikväll så är mina föräldrar inte hemma, kommer att sitta med älsklingen via msn för att cammica och allmänt gotta mig. Kan även stanna uppe lite längre för att jag inte har några lektioner imorgon eftersom jag ska till både läkaren för att ta spruta och sen efter det blir det som sagt ungdomsmottagningen så jag missar tyska lektionen.

En annan sak som gör mig glad är att nu är det slut på ytterligare ett x - antal 10 - tals dagar till älsklingen('v')

Kommentarer
? Laura

Jo, det är jag det. :) Om du menar den bilden på mig där jag står på flygplatsen och håller i en skylt som det står Nazar på? :) Jag är lite av en kändis, haha! :D

2008-09-17 @ 16:59:22
URL: http://papatya.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: