.::sopoperan - typ sista dagen::.

- vilket jag är otroligt lycklig för^^.. idag började jag klockan 12, sara skulle guida i själva sopoperabussen och jag skulle bara hänga med men saken är den att det var inga människor på bussen - det var bara vi
(sara hade övat på talet helt i onödan).. och hela dagen efter det har vi gått och vaktat dörrar som ska ses till vara stängda - nödvändigt?..

igår var jag själv på sopoperan, jag behövdes egentligen inte.. stod 3 timmar i receptionen och gjorde absolut ingenting (antingen är vi för många så alla inte får nåt att göra eller så är det allmänt dött på sopoperan - vilket stämmer korrekt)
sen fick jag ytterligare en gång se på operan men min familj var snäll - kom och hämtade mig tidigare
och hade det mycket varmt i bilden eftersom inne på operan är det ungefär 15 graders värme:
jag har haft ont i nedre ryggslutet nu sen jag började vara på sopoperan och det är inte bra -
kan vara njurarna och det är sopoperans fel att jag har ont där..
man behöver även vantar när man är det för händerna blir till is.. (borde egentligen inte gå imorgon)..
tur att jag hade köpt nya "solo" tidningen annars hade jag varit hemskt uttråkad..
sen så skrämdes jag av en gammal man som ville hälsa på mig (ni vet med händerna)
och han ville göra det över receptionsdisken så jag var tvungen till att sträcka på mig
(varför ville han inte hälsa på dom andra med?..).. sen mitt i operan kom han in -
jag satt ytterst längst ut och jag märkte att någon tittade på mig så var det han..
vet ni vad han sa?.. jo såhär:
- "hej pernilla!"
hur fan vet han vad jag heter när jag inte ens har en namnbricka?!
jag blev livrädd och sprang därifrån så fort som pappa skickade mig ett sms
om att han. mamma och min hund var utanför - väntade på mig med bilen..
ska man behöva vara rädd hela tiden i detta landet?!


Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: