.::sopopera, tjejkväll och pizza::.

ikväll så är man tyvärr tvungen på att gå på den jävla sopoperan, jag vill inte det och dessutom så är jag rädd..
men efter det så kommer kvällen tillbringas med mina kära vänner
^^..
det kommer bli pizza - ätande (jag tror vi kommer att beställa hem det)..
sen kommer vi att titta på några avsnitt av "F.R.I.E.N.D.S."..
min favorit i den serien är chandler - jag vet inte riktigt varför men han verkar ha
det..
detta är min än så länge favorit scen - när chandler och monica smyger om sin kärlek till varandra
('v')..
en annan kulig person är janice med sitt "oh my god" xD..



ytterligare en lördag som älsklingen är ledig på och jag ska iväg och kan inte vara med han vid datorn -
så dumt: jag blir ledsen och detta är antagligen den sista lördagen som han är ledig på innan jag kommer till han - hoppas han får vara ledig nästa lördag men då ska jag säkert jobba länge på den * * * sopoperan - jag blir så arg..
men det är inte så lång tid kvar nu -
2 tjejer i min klass ska dit före mig:
jag har fått vänta länge och aldrig mer att jag ska behöva vänta så länge - glöm det!..
ska snart ringa och väcka min man (då får jag höra hans morgonröst - han sover länge när han är ledig)..
sen kommer han till datorn så spenderas eftermiddagen med han
och med mina vänner på kvällen men vill helst vara med han hela dagen idag
men är det obligatoriskt att gå på den * * * sopoperan så är det det **

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: