.::soon some freedays::.

som sagt så är jag ledig på fredag så imorgon ska jag ta nya kort på min britney spears samling
och lägga in de på min personliga meny - kommer bli så fint
^^..
http://www.britney.com är jag medlem där heter jag: nilia__ -
min samling finns med där också men inte de nya sakerna, vilket kommer upp så småningom..

sen i helgen har jag 2 powerpointpresentationer att göra -
- en svenska om författaren Corinne Hofmann (som skrivit den självbiografiska boken "den vita massajen" -
hittade hennes mailadress, vilket jag behövde eftersom jag måste ställa henne en fråga
*hoppas hon svarar* om varför hon skrev en bok baserad på hennes eget liv;
var tvungen till att han en frågeställning till arbetet för att det är baserat på ett projektarbete
men det är ett miniprojektarbete som övning till det stora projektarbetet)..
- och en inom turism för att jag ska presentera och berätta om ett företag så jag valde "Detur"..
men saken är den: jag förstår inte hur "Open Office Impress" går till xD menmen jag lär väl mig så småningom
även om det är så mycket krångligare än "Microsoft PowerPoint" 
som jag egentligen skulle haft på min dator men killen som installerade det sa att det programmet bara är onödigt,
vilket jag också tyckte tills nu haha..

annars idag har jag som sagt övat på tyskaprovet *hoppas på ett g*
tillbringat tiden tills nu från klockan 6 med mina föräldrar och syster och snart så kommer älsklingen
('v')..
min data gällande att lägga upp bilder här på blogg.se är seg - hur fixar jag det?

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: