.::snart 700 msncammickonversationer::.

igår (måndags) så hade jag bara en tyska lektion och eftersom det bara är ungefär 7 lektioner kvar av den kursen så hoppade jag den - inte så farligt med tanke på att jag kommer gå på 5 lektioner till sen så - ('v')..
idag var jag sjuk, har varit på sjukhuset och tagit några provet men jag är frisk som tur är -
måste kolla minsta lilla eftersom jag vill inte bli sjuk när jag är med min man
('v') -
det var skolfoto idag men jag ville ändå inte vara med..  
min älskling kommer ikväll och innan det ska jag bara ta det lugnt men jag missar "Desperate Housewives"
men vad gör det?

snart har jag och min man 700 msnkonversationer - det är sorligt eftersom vi kunde varit tillsammans på riktigt den tiden istället för att träffas via cammican men vad ska man göra när man bor så långt ifrån varandra? 
men snart får vi vara tillsammans i varandras armar förallitd - bara vi - han och jag: förevigt
('v') 

och imorgon är jag ledig från skolan, har fått ledigt från alla svenskalektioner - me like..
då ska jag spela lite "The Sims 2" och kanske göra filisofiläxan
(ska bara lära in mig några konstiga ord - får se om jag orkar det haha.. )..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: