.::pizza, some other thing and a movie::.

igår eftermiddag efter skolan så kom mamma och syrran för att hämta mig:
vi åkte till "hemmakväll" för att hyra film och köpa lite gottigottgott som vi skulle ha till kvällen..
filmen vi skulle hyra fanns tydligen inte, vilken var: "the eye" med t.ex. jessica alba
(konstigt, inte en enda "hemmakväll" hade fått den -
bara som köpfilm fanns den som; det var något fel med leveransen sa dem..)..
så istället kom vi hem med filmen "alive" som också var med jessica alba -
en B film var det men ändå.. *skulle haft bild på den här men är i skolan - får typ inte spara bilder*..
 
innan filmen så åt vi pizza (hade inte ätit det på 2 veckor innan det, vilket är ett rekord för mig)..
efter filmen blev det lite familjefilmer som vi tittade på sen gick jag och lade mig..

idag har jag varit ute och gått med min familj
(innan skolan - hade bara en tyska lektion i 1 timme istället för 1,5; lönt att komma på den..)..  
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12 så jag får äta någongång -
sen kommer pappa och hämtar mig vid halv 1
(vi ska åka och kolla på "sopoperan" - jag är rädd för läktaren :O .. -
så pappa ville kolla in den och se om den är så farlig xD ..)..
sen ska jag hem och plugga turism - prov som jag ska ha imorgon..
*skriver mer imorgon*


Kommentarer
? Angelica L

Låter som en mysig dag/kväll med familjen :D

2008-09-04 @ 15:23:10
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: