.::om igår kväll/ i natt::.

det blev säng sent i natt nämligen klockan halv 3, vi satt och tittade på tv också lite snack på det..
jessica åkte hem till sig mitt i natten och hon körde även hem emma - snällt^^..
vi var alla fina och sopoperan var något av det värsta jag sett och hört - fy fan rätt ut sagt:
fick ont av att sitta på en träbänk i 1,5 timme -
satt och tittade på klockan hela tiden, frågade och sa till mig själv:
- "när är det slut?.. snartsnartsnart^^.."
efter sopoperan åkte vi in till stan för att äta pizza men nästan varenda pizzeria skulle stänga när vi gick in,
den enda pizzerian som var öppen och nära vara: "idas" eller vad den nu heter..
pizzan där är helt okay (degen skulle vara lite tjockare bara)..
efter maten tog vi en runda på stan där det spelades hemskt musik (p.g.a. kulturnatten)..
sen blev det "hemmakväll/ videomix" för att köpa lite godis men jag köpte inget..
sen åkte vi hem till mig - ni vet vad vi gjorde där redan..

har även fått mina jobbartider på sopoperan - får se hur det går
2800:- gick till spillo för att 7 personer inte kom för att titta på den - när vi hade fått biljetterna gratis och allt
det blir väl utskällning till alla när vi väl har turism igen eller av rektorn -
tur att jag gick iallafall men hade gärna stannat hemme

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: