.::lördag 20/9 och söndag 21/9 - 2008::.

lördag: älsklingen var ledig men kom inte till datorn för att cammica med mig förens på kvällen,
han hade fått mitt romantiska brev som jag skickade till honom för ungefär 1 vecka sen, den satt han och pussade på och kramade om
('v').. hans pappa väckte honom på eftermiddagen när han hade gått och lagt sig igen och sa till han:
- "du har fått brev från din fru". till och med hans familj kallar mig för hans fru
('v')..
det är så annorlunda har i sverige med sånt: här gifter man sig inte förens med är typ 30 och efter det så skaffar man sig barn, de tycker min man är konstigt för efter det springer livet iväg och man börjar bli gammal - j
ag kan inget hellre än att hålla med han. min pappa mötte "någon" på kyrkogården som sa:
så det håller i sig än med pernillas pojkvän i turkiet?
ramazan är
min man - och vi kommer vara tillsammans föralltid : fatta det! - (jag blir så arg på folk som inte förstår)

sen sa han till mig att han gett några bilder till sin familj
(jag skickade med han korten från i februari när jag var hos han).. några bilder var på mig och hans systerdotter
och några andra var på mig och hans bröder, syster och emine (ramazans storebrors fru)..
han berättade att de korten har satts in i familjealbumet - jag är med där
('v').. sen skickade jag med ett kort på hans lillebror (klart man vill ha bild på sig själv tänkte jag så klart att mehmet fick sin bild)..

innan han kom till datorn så läste jag min bok från förmiddagen till på eftermiddagen och är nu på sidan 110,
inte så mycket kanske med tanke på att det är 172 sidor kvar
men det är nog världens minsta text i den boken: får nästan ha förstoringsglas
xD

  ..
söndag: sitter nu här med ett x - antal läxor att göra denna veckan,
denna veckan kommer jag knappt heller inte gå någonting i skolan -
sicket schema vi har men skönt är det i alla fall -
typ 1 lektion per dag och på fredag är jag ledig.
ikväll kommer älsklingen - l
ängtar och saknar han så mycket men snart är vi i varandras armar igen

någon som stör sig på att jag typ aldrig använder stora bokstäver och punkt?
jag skriver på mitt egna lilla sätt - ingen lärare här inte som läser min blogg (tror jag) haha..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: