.::lite om veckan::.

skulle ha börjat jobba på "sopoperan" i onsdags men natten till den dagen vaknade jag ungefär klockan 3 utav att jag mådde illa och skakade - det höll på så hela dagen så jag var sjuk den dagen..
min första dag var igår, som jag hade tänkt mig så var den
hemsk.
det var kallt som fan ooch jag var tvungen till att stå och vakta utanför scenen så att ingen kom in utan biljett -
där stod jag i 7 timmar i 15 graders kyla
och vem har ont i ryggslutet nu för att det är så jävla kallt?.. jo, det är jag
=( ..
idag ska jag vara där från 16 -  21 (kommer att vara tvungen till att lyssna på operan igen - yeay *not*..)..
ta med mp3 - spelaren
och sitta där i ännu kallare kyla eftersom det kommer vara kväll - klart som fan att jag tar på mig det varmaste jag har..
*vet inte hur man stavar till det bara haha
xD..*
fredag: 16 - 19 = 5 timmar
lördag: 12 - 16 = 4 timmar
söndag; 10 - 15 = 3 timmar
är tvungen till att vara där i 12 timmar till samanlagt!..*tråkigt!*
*längtar tills på måndag (a).. *

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: