.::ledig idag::.

och skulle jag inte gå till skolan på måndag heller
(har bara en tysklektion och det ämnet är snart slut för mig: slutar nu till höstlovet
sen börjar jag läsa spanska steg 2 som antagligen kommer vara alldeles för enkelt för mig) 
så är jag ledig tills torsdag nästa vecka eftersom jag är ledig tisdag och onsdag för att vi har fått självstudier på svenskalektionerna för att vi ska arbeta med miniprojektarbetet

som vanligt när jag är ledig så vaknar jag ofta vid 9 tiden och jag har ingen aning om varför,
har gjort mig i ordning och allting så nu sitter jag här
och verkar äntligen ha fått i ordning på min blog så som jag vill ha den *jag är duktig och faktiskt smart*
 
(en liten fråga bara: varför har inte hela bloggen ändrats när man uppdaterar den för går man in på arkiven så ser bloggen olik ut hela tiden: weird)

kollat nyheter om britney spears och jag har lovat er att uppdatera mina bilder
på min britney spears samling, vilket jag antagligen kommer göra idag..
 

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: