.::igår var sista dagen::.

- på sopoperan, idag sitter jag hemma och är sjuk -
sa ju att jag skulle bli det så blev jag det.. men nu läsare kommer min blogg återgå till sitt normala jag
eftersom sopoperan är glad "och det är jag rätt nöjder med"..
(ska faktiskt bli skönt att börja skolan igen om man jämför med sopoperan)

jag har varit ganska rolig idag ändå för att jag redan har börjat packa till älsklingen - skrev en lång lista av vad jag behöver göra, köpa och packa innan jag är hos han: det blev en 2 sidig lång lista så jag har fruktansvärt mycket att göra..
fick ta och sätta in allt högst upp i garderoben så att det inte börjar damma på det..
sitter och lyssnar på min britney spears skiva som jag fick i fredags eftersom jag köpte den inom tradera.com sa pappa till mig att den ganske inte fungerar men joho då den fungerar ypperligt
^^..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: