.::i skolan::.

slutade nu 9:45 men väntar med att åka hem för att jag tänkte äta här med mina kära vänner haha..
sen ska jag hem och göra klart ett arbete "om att övertala mormor och morfar varför jag måste åka till mallorca" -
jag som inte ens påbörjat den uppgiften - duktig jag är..
älsklingen blev inte allt för glad igår när jag började snacka om att jag kanske vill åka med till mallorca
för att gå i skolan och jobba där i 6 veckor  med skolan (de människor som går sista året för åka om de vill)..
jag ska nog inte åka.. vill men ändå inte.. för att -

positivt
: får en bra erfarenhet om hur det är att jobba på ett hotell
(fast det kommer jag iallafall få när jag flyttar till älsklingen
('v')..)..
negativt: vara utan älsklingen eller inte utan, skaffar jag en laptop (en rosa annars få det vara (a)..)..
så kan vi ses varenda dag via msn och miccama men jag kommer inte kunna ringa till han - pengarna springer iväg då.. min man blir inte blir så glad om jag åker för han tror att det bli fest varje kväll men han vet att jag inte festar
och sen blir det drickande och allt och.. jag blir galen på han ibland - han litar på mig men ibland vet jag inte vad.. - svartsjuka människa!.. (a).. - men det tycker jag är lite gulligt faktiskt..
^^..

om några veckor så är det dags för "servera mässan" igen, kommer nog bli roligare än "sopopera mässan"
för där kan man äta: kakor, godis, tårtar - you name it.. hur mycket man vill
^^..
men en av dem 2 dagarna kommer jag nog inte vara med
för att jag ska iväg med min familj..
har en massa saker att göra och köpa innan jag är i min mans armar igen
('v')..
mamma sa här om dagen:
- "jag tänker på när murre står där på flygplatsen och småler".
(tänk så många smeknamn en människa kan ha)..
jag minns det själv så väl - and soon it is time
('v')..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: