.::enda lediga dagen denna veckan::.

kan inte sluta med att tänka på att jag måste vara på sopoperan imorgon enda tills på söndag,
samanlagt så ska jag vara där i 29 timmar - det är ju för fan mer än en dag samanlagt:
jag orkar inte det!

är i alla fall ledig idag - min enda lediga dag denna veckan: ska jobba i helgen med som sagt;
det värsta av allt är att man får inga pengar för att vara där och att de som är värdar där måste bära frack - vill inte..
ni har nog märkt hu mycket jag vill vara där nu
^^.. - sen så är vi tvungna att ytterligare en gång vara med på "serveramässan" och turismläraren lovade oss att nästa år så slipper ni vara med "ni behöver bara åka dit för att titta på hur 2:orna jobbar".. yeah right som om det stämmer.. - jag är hemskt positiv när det gäller saker om skolan..

vad har jag kvar att göra innan jag tar studenten (och innan jag åker till min man)?(de saker jag vet för tillfället):
 - jag och gabriella måste bestämma oss om hur vi ska göra med projektarbetet
men det kommer vi på snart vad det ska heta eftersom vi redan vet vad vi ska göra..
 - sen ska jag springa in till rektorn och säga till att jag ska ta ledigt 1 vecka - vare sig han vill eller inte..
- lämna in ett geografi atbete som handlar om miljö(n)
- ett geografiprov om kartan och geobrosfören
- 2 samhällsprov - så styrs sverige och ekonomi
- redovisning av svenskan - ska låtsas övertala mormor och morfar med att jag måste åka till mallorca
- redovisning av turism - ska berätta om några saker från ett företag
- (hoppas på att jag gick godkänt på omturismprovet)
- tyska prov
- företagsekonomiprov 1
usch mycket att göra men det kommer att gå - jag är smart och duktig
^^..

- gå till tandregleringen (igen)
- gå till UM

- planering för packningen inför resan till älsklingen('v')..

igår gjorde jag klart något som jag skulle gjort klart för ungeför 7 månader sedan men så blev den klart igår haha..
skickas till älsklingen denna veckan - då blir han glad och hans familj likaså
^^..
och idag betalade jag in britney spears skivan som snart är på väg hem till mig -
yeay: min britney spears samling är snart fulländad - me like..
men det finns fortfarande saker jag bara vill och måste ha men de är svåra att få tag på:






ska snart till ullared med min familj, hoppas att det blir på en "bra" dag för skolan haha..
;)..
jag behöver:
- underkläder
- deodorant
- bodylotion
- film(er)
- eyeliner
- mascara
- en ny plattång?..  - funderar på en jävligt dyr en för dem är bäst men pengar
;(..
- linsvätska
- linser
- hårfärg - har 2cm. utväxt och det läsare är ingen vacker syn det inte:
vet inte om jag vågar färga egentligen eftersom jag har tunt hår men färgen jag har är fin(förutom utväxten)..
inte roligt med tunt hår och inte heller kan man göra något åt det.. - tycker mycket om att våffla det men det sliter mycket men försöker att inte våffla det i topparna : då får man aldrig långt hår; vilket jag hemskt gärna vill ha..

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: