.::Britney Spears 2 CD Special Limited Edition::.

har viljat ha den sen den kom ut men köpte den inte då för jag tyckte att det var onödigt eftersom jag har den "riktiga" skivan och dum som jag var så ångrade jag mig nått så otroligt när den inte längre gick att få tag på..
fanns en gång på tradera.com men då förlorade jag auktionen och skivan gick då på ungefär 250:-

 trodde aldrig att jag skulle få tag på den något mer sen efter det men tro det eller inte:
ytterligare en gång till efter ungefär 1 år låg den på tradera och vem "vinner" den i sista minuten?..
jo, lilla jag - jag är lycklig nu
^^..
(kommer bli så fin till min samling)

Kommentarer



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: