.::beslutsångest av hårfärg::.

antingen färgar jag håret:
 - brunt - min riktiga hårfärg men jag tycker inte om den
- rött - så snyggt men med för mycket sol och saltvatten på det + våffeltången blir det orange med en gång
- blont igen, då behöver jag bara färga utväxten - känner mig fin i det men rädd för att håret kommer gå av:

måste egentligen färga håret nu för jag har värsta utväxten (ser för jävligt ut) men jag måste vänta några veckor till

vad tycker ni att jag ska göra?
*får panik vill inte visa bilder men det kanske kommer upp sen haha*
..

Kommentarer
? Laura

Tycker att du ska färga håret i någon färg som liknar din egen, det ser oftast bäst ut! Hade blonderat hår i fjortisåldern, men nu lägger jag enbart i slingor så det ska bli lite ljusare på vintern. Naturligt ser oftast bäst ut. :)

2008-09-21 @ 20:40:21
URL: http://papatya.blogg.se/



Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/ Hemsida:


Vad har du på hjärtat?:


RSS 2.0
free counters

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: